„Ford“ gamins pirmąjį įkaunamąjį hibridinį „Ranger“ pikapą

„Ranger Plug-in Hybrid“ debiutuos 2025-aisiais. Naujasis modelis taps reikšmingu žingsniu, bendrovei „Ford“ įgyvendinant savo planus išplėsti galios pavarų pasirinkimą vidutinio dydžio pikapų segmente.
Ford Ranger Raptor PHEV

„Ford“ netrukus pasiūlys pirmąją iš tinklo įkraunamą hibridinę Europoje geriausiai parduodamo pikapo „Ranger“ versiją, kurioje elektros pavaros privalumai suteiks papildomos naudos greta automobilio universalumo ir patikimumo. Naujasis modelis dar labiau tiks tiek važinėjant sudėtingomis kelio sąlygomis, tiek kasdieniais miesto maršrutais.

„Ranger Plug-in Hybrid“ debiutuos 2025-aisiais. Naujasis modelis taps reikšmingu žingsniu, bendrovei „Ford“ įgyvendinant savo planus išplėsti galios pavarų pasirinkimą vidutinio dydžio pikapų segmente.

Ford Ranger Raptor PHEV

Naujojo modelio vairuotojai galės naudotis ir nuolat prijungtos „Ford Pro“ skaitmeninės ekosistemos pranašumais: įvairios įkrovimo, programinės įrangos ir paprasčiausios automobilių priežiūros paslaugos supaprastina elektrinių transporto priemonių naudojimą. Visa tai gali gerokai palengvinti verslo naštą.

REKLAMA

„Ranger Plug-in Hybrid“ padės klientams žengti į priekį, į elektrifikuotą ateitį, turint daugiau pasitikėjimo ir galimybių nei kada nors anksčiau. „Ranger“ išliks naujovių priešakyje ir išsaugos lyderystę vidutinio dydžio pikapų segmente“, – sakė įmonės „Ford Pro“ generalinis direktorius Europos regionui Hansas Schepas.

Geriausi abiejų pasaulių sprendimai

„Ranger Plug-in Hybrid“ modelyje tradicinis 2,3 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ benzininis variklis veiks sujungtas su elektros motoru ir įkraunamąja baterija, o vien elektros energija bus galima nukakti daugiau nei 40 kilometrų. Galimybė važiuoti vien netaršiu elektros režimu atveria verslo atstovams naujas galimybes tuo metu, kai Europoje vis daugėja ir ateityje dar sparčiau daugės miestų, kuriuose taikomi mažos emisijos apribojimai.

„Ranger Plug-in Hybrid“ modeliu bus galima vilkti iki 3,5 tonos sveriančias priekabas – t. y. tiek pat, kiek ir kitas galios sistemas turinčiais „Ranger“ pikapais.

Iš tinklo įkraunamame hibride taip pat bus įdiegta „Pro Power Onboard“ funkcija, leidžianti automobilio naudotojams maitinti savo galingus elektrinius įrankius ar kitus prietaisus darbo vietoje ar kitur, kur nėra elektros tiekimo. Tam maitinimo lizdai montuojami tiek automobilio salone, tiek krovinių kabinoje. Tai reiškia, jog pikape nebereikės vežiotis sunkių ir daug vietos užimančių generatorių, o krovinių kabinoje liks daugiau vietos kitai įrangai.

„Ranger Plug-in Hybrid“ vairavimo režimai leis važiuoti naudojant vien baterijoje sukauptą elektros energiją ir suteiks daugiau lankstumo sprendžiant, kaip ir kada ją panaudoti.

Ford Ranger Raptor PHEV

Automobilyje tradiciškai bus montuojama laiko patikrinta keturių ratų pavara, atverianti dideles galimybes bekelėje, taip pat bus įdiegtos iš anksto suprogramuotos vairavimo parinktys atitinkamoms kelio ir aplinkos sąlygoms, pažangios pagalbos vairuotojui bei saugos sistemos.

„Mūsų klientai pageidauja elektrifikuotų, dideliu našumu ir prieinamomis eksploatavimo sąnaudomis pasižyminčių transporto priemonių. Taip pat jie nenori aukoti jiems labiausiai patinkančių pikapų savybių. „Ranger Plug-in Hybrid“ puikiai tinka darbui, pramogoms ir šeimai, nes jame dera geriausi abiejų pasaulių sprendimai: į trumpas keliones šiuo modeliu galima leistis lyg elektromobiliu be išmetamųjų teršalų, o naši hibridinė sistema suteikia neįtikėtinų galimybių bekelėje, gabenant krovinius ar velkant priekabą. Pasitelkę naująją „Pro Power Onboard“ sistemą, „Ranger“ savininkai galės be rūpesčių naudotis elektra darbo vietose ar iškylaudami“, – apibendrino „Ford Blue“ įmonės prezidentas Kumaras Galhotra.

Pridėti komentarą

Parašykite komentarą

Sekite svarbiausias naujienas

Paspausdami mygtuką Prenumeruoti patvirtinate, kad perskaitėte ir sutinkate su mūsų Redakcine politika ir Privatumo politika
REKLAMA